donderdag 6 augustus 2015

Vakantieplan

Het gaat er dan echt van komen; we gaan morgen een weekje op vakantie! Gewoon in Nederland, een huisje op de Veluwe in een park dat van alle gemakken is voorzien. Het klinkt zo normaal en kneuterig, maar zo voelt het niet helemaal. We hebben best even getwijfeld over deze trip. Met Jort erbij is er van vakantie vieren weinig sprake. Maar hem níet meenemen (wat ook een reële optie was) voelde ook niet goed. We zijn tot een gulden middenweg gekomen! Dit houdt in dat Jort de eerste dagen bij opa en oma gaat logeren. Halverwege de week brengen zij Jort bij ons en kunnen we nog een paar dagen 'vakantie vieren' met ons complete gezin. Kunnen we eerst even rustig het park verkennen, wat activiteiten doen die niet Jort-proof zijn, een beetje relaxen, uit eten etc. (en onze parkburen alvast waarschuwen haha!) Daarna kunnen we er hopelijk met nieuwe energie weer tegenaan! 😉

Ik ben heel benieuwd hoe het hem en ons zal bevallen. Ik voel me nu al schuldig dat hij morgen niet met ons mee rijdt richting het vakantiehuisje. Maar aan de andere kant weet ik zeker dat hij het geweldig vindt als zijn oudste vriend hem morgen komt ophalen! Zullen we hem missen die eerste dagen? Hij is nog nooit langer dan één nacht van ons weg geweest! Zullen we kunnen genieten van de relatieve rust overdag? [Ik bedoel relatief in die zin dat we nog steeds Stan en Evie hebben om ons druk om/mee/over te maken, maar dat is normaal. Met Jort erbij is alles anders en is even een minuutje je ogen dicht doen er niet bij.] Een paar nachten doorslapen zonder onderbreking voor medicatie? Ik hoop en vertrouw erop dat we de juiste keus hebben gemaakt. Het komt vast goed! En het weer lijkt ook prachtig te blijven, dus... Chill... het is bijna vakantie! 😊



Geen opmerkingen:

Een reactie posten