donderdag 9 februari 2017

In de krant!

Aankomende week is het Hartekindweek. Om landelijk meer bekendheid voor Stichting Hartekind te vragen kwam er een oproep vanuit Hartekind om zoveel mogelijk verhalen over hartekinderen te publiceren. Omdat adverteren in de grote landelijke kranten vreselijk duur is, was het idee: als een heleboel mensen het lokaal oppakken, hebben we toch een groot bereik. Ik wilde hier wel gehoor aan geven. Vorig jaar zijn er in Westerbork diverse acties gehouden ten behoeve van Hartekind. Ik ben op dit moment bewust geen actie gestart, maar wilde wel graag ons verhaal vertellen zodat het mensen ook duidelijk wordt waarom ik me zo hard inzet voor Hartekind. Daarom heb ik onze lokale krant gevraagd om een redactioneel artikel te plaatsen. En zie hier het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten