dinsdag 14 januari 2014

Weinig verandering

Gisteren was eigenlijk net zo'n dag als de dag daarvoor. Veel korte ritmestoornissen en tussen de middag wederom één met een shock.. :-( Het blijft dus onveranderd instabiel. Totdat het nieuwe medicijn er is (op dit moment nog steeds niet), wordt er vooralsnog niets gewijzigd in het huidige protocol. Behalve dan dat Jort er nu ook nog Magnesiumpillen bij slikt. Dit zou meer rust op het hart moeten geven.

Gisteravond en afgelopen nacht zijn redelijk rustig verlopen. Eindelijk weer eens een nacht fatsoenlijk kunnen slapen. Alleen is Jort hier al zo belachelijk vroeg wakker steeds, 5.20 uur! Hij heeft nog tot tot 5.45 bij mij gelegen en daarna dan toch maar filmpjes kijken op de IPad. Terwijl ik weer wat lag te dommelen was hij naar de koffiekamer van de verpleging gelopen en zat hij daar in het donker bij de computer en telefoon te  rommelen! Waaggh! Overal gezocht!! Het is ook zo'n boef....

Vandaag komt m'n grote zus heel lief een dag op Jort passen in het ziekenhuis en ga ik thuis even bijtanken. Dat is hard nodig want de dagen hier vréten energie en als we dit langere tijd moeten volhouden, dan zal ik ook aan mezelf moeten denken. Een emotioneel lastig besluit omdat je toch het liefst zelf bij je kind wilt zijn. Richard is hier overdag meestal ook vaak en ontlast me daarmee enorm, maar ook op de boerderij gaat het werk voor hem grotendeels gewoon door. De meeste uren breng ik dus hier door en dat begint z'n tol te eisen. Aan een geflipte moeder heeft Jort ook niets, dus moeten we toch meer hulptroepen inschakelen nu.. Gelukkig zijn die er ook! ❤

1 opmerking:

  1. Ach meid wat een toestand, ik hoop zo dat ze snel een "oplossing" vinden dat er rust komt en dat jullie in ieder geval naar huis mogen. Dit is slopend. sterkte

    BeantwoordenVerwijderen